Tuesday, March 23, 2010

AURALIFE PERFUME - Meh try order2.. NOW!! Sebotol 5ml RM30.00



Produk terbaru dr AuraLife Perfume. Sesuai semua bangsa dgn pelbagai pilihan.. pasti mgoda keharuman yg myakinkan. Wangian yg tahan lama sepanjang hari.. tanpa alkohol dan sesuai di pakai ketika solat. Dan ada kelebihan wangian AuraLife. Wangian untuk lelaki dan perempuan..Boleh buat sebagai barang hantaran dan sebagainya.. Sebotol 5ml RM30.00 . wangian tahan lama sepanjang hari hanya sekali semburan. Gunakan tanpa was-was. Jaminan HALAL.
PERFUME INSPIRED BY:-
code inspired by fungsi
001 DELICIOUS - DKNY desire + pelaris
002 BLACK XS - BULGARI seri + relax
003 ESSENTIAL - LACOASTE desire + pelaris
004 HYPNOSE - LANCOME seri + relax
005 LONDON FAME - JENNIFER LOPEZ desire + pelaris
006 BURBERRY BRIT - BURBERRY seri + relax
007 HUGO MEN - HUGO BOSS relax + genius
008 NU WOMEN - YSL desire + pelaris
009 DESIRE MEN - DUNHILL relax + genius
010 POLO BLACK desire + pelaris011 TOMMY BOY relax + genius
012 DRAKKAR desire + pelaris
013 BABY DOLL YSL relax + genius
014 DKNY MEN relax + genius
015 ETERNITY MAN CK relax + genius
NOW AVAILABLE!! BAU YG LEBIH SENSASI!
CODE INSPIRED BY FUNCTIONS
016 britney spears (relax + genius)
017 kylie minoque (desire + pelaris)
018 maria sharapova (seri + relax)
019 christina aguilera (seri+relax)
020 paris hilton (desire + pelaris)
021 victoria beckham (relax + genius)
022 beyonce knowles (relax+genius)
023 david beckham (relax + genius)
024 evan mc gregor (desire +pelaris)
025 antionio banderas (desire + pelaris)
026 tom cruise (desire + pelaris)
027 bratt pitt (desire + pelaris)
028 tiger wood (relax + genius)
029 enrique inglesias (relax + genius)
030 usher (relax+genius)
PRODUK TERBARU DARI AURALIFE PERFUME...MEH CUBA
1) Carolina Herrera – 212 sexy man (012-A) - For Men ( DESIRE + PELARIS )
2) Locoest – Touch Of Sun (002-A) - For Women ( SERI + RELAX )
3) Apple Green – Auralife Collection (001-A) For Women ( RELAX+SERI+GENIUS)
4) Stella – J Lo (005-A) For Women ( DESIRE + PELARIS )
Keistimewaan Produk Auralife
Mempunyai pembuat minyak wangi sendiri (maker) Mempunyai lebih dari 600 pilihan yang di inspirasi dari jenama terkenal dari seluruh dunia. Bahan-bahan dan diformulasikan kebanyakan dari Perancis Keharuman kekal di kulit setanding minyak wangi berjenama. Di baju (fabrik) pula boleh kekal selama beberapa hari. Hanya menggunakan minyak wangi anda akan mendapat satu kaedah rawatan getaran tenaga aura yang di diformulasi, diadun , disuntik aura oleh master yang hebat. Tiada alkohol dan mendapat kelulusan "Sure Halal" serta dipantau oleh Yayasan Dakwah IslamSesuai digunakan semasa solat. Membantu keintiman suami isteri, memberi keyakinan diri, membangkitkan seri wajah , merubah sikap panas baran memberi ketenangan zahir&batin. Mencerdaskan minda dan IQ serta memulihkan tenaga semulajadi.
FUNGSI :-
Minyak Wangi Aura Untuk Lelaki
~Melambangkan kehebatan lelaki
~ Membuka keinginan seks dan keintiman suami isteri
~ Memberi keyakinan diri serta senang didampingi dan berkomunikasi
~ Membantu merubah sikapkeperbadian serta mengatasi sikap panas baran
~ Memberi kesegaran berfikir serta menguatkan daya ingatan
~ Memberi kesegaran akibat keletihan dan kelesuan
~ Memulihkan tenaga semula jadi
~ Mendinding diri dari gangguan makhluk halusMinyak Wangi Aura Untuk Perempuan
~ Melambangkan kecantikan kewanitaan - menaikkan seri wajah
~ Membuka keinginan seks - menyerlahkan keanggunan dan keayuan
~ Membantu keintiman suami isteri - memberi ketenangan zahir batin
~ Memberi keyakinan diri serta senang didampingi Dan berkomunikasi - megawal kemarahan serta menstabilkan hormon.
~ Menghilangkan perasaan gugup,murung serta mudah terkejut - memulihkan tenaga semulajad,menceriakan hidup- kesan dari wajah yang berseri
~ Memberi kesegaran berfikir serta menguatkan daya ingatan - mengatasi tekanan perasaan.
~ Memberi kesegaran akibat keletihan dan kelesuan - menambahkan ketenangan serta merehatkan fikiran
~ Memulihkan tenaga semulajadi - mendinding diri dari gangguan makluk halus.
CARA PENGGUNAAN YG BETUL
- utk seri, cuma calitkan sedikit perfume pada cari manis kiri, calit skit kat kening kanan diikuti kening kiri (khas utk yg ader fungsi seri+relax)
- pastu boleh spray kat pergelangan tangan kanan dan kiri, gosok2 kan kedua pergelangan tangan tu, pastu amik bau dulu.. selawat, niat yg positif
- Boleh spray juga kat baju or tudung supaya bau itu dapat kita hidu..
-Pastu boleh spray kat anggota badan mengikut warna aura dan fungsinya..
contoh warna biru spray kat leher, supaya kita lebih confident nak berucap ker, ader presentation ngan bos ker..
- kaler violet dan indigo pulak kita boleh spray kat kepala, supaya kurang rasa pening akibat migrin ke.. utk spiritual ker..
LEVEL OF AURA
7th Aura - voilet. The crown Aura, spiritual connection, understanding, knowing, bliss, oneness6th Aura
- Indigo, The third eye Aura, clairvoyance, psychic abilities, imagination5th Aura
- Blue. The throat Aura, speech, self-expression4th Aura
- Green. The heart Aura. ove, balance,compassion3rd Aura
- Yellow. The solar plexus Aura, mental functioning, power, control, freedom to be oneself2nd Aura
- Orange. The abdomen Aura, emotion, sexual energy, creativity1st Aura
- Red. The root Aura, instinct, survival,security
. Sebotol RM30.00 wangian tahan lama sepanjang hari hanya sekali semburan. Gunakan tanpa was-was. Wangian tanpa alkohol 100% HALAL.
Sebarang pertanyaan sila hubungai saya.. atau berminat dan ingin mendapatkannya.. sila hubungi saya:
p/s : Akaun number di beri kemudian.

Monday, March 22, 2010

Terbaik Untukmu....



Aku sedar kalau kini kita dah semakin jauh... Sempat aku bfikir ini.. kau yg menginginkannya dan lepas dari pelukku.. Ohhh.. kini aku sedari.. ini salahku. Tak ingin ku terlambat dan sesali. maafkanlah bilaku selalu membuatmu marah dan benci padaku.. Ku lakukan itu semua hanya untuk buatmu bahagia. Mungkin cuma tak bisa fahami bagaimana cara tunjukkan maksud ku. Aku cuma ingin jadi yang terbaik untuk mu.. Aku ingin kau tetap disini bersamaku.. Jangan pergi sayang.. Berikan satu kesempatan untukku membuktikan sesungguhnya cintaku pada mu...

Andai kau mengerti hati ku.. Izinkan aku bersama mu.. dan jika aku yg terbaik untukmu.. berikan aku kesempatan mberikan yg lebih terbaik untukmu.. Im waiting for you....



Saturday, March 20, 2010

Malang Si Nenek

Seorang gadis mjadi pelacur tapi tak mahu neneknya tahu. Satu hari satu gerombolan pelacur ditangkap tmasuk la gadis itu. Polis mminta pelacur2 itu mbuat satu garisan lurus. Semua beratur. Tiba2 muncul nenek tua kepada gadis itu jalan bongkok2 dan stelah mlihat cucunya bbaris dia btanya:
'Kenapa kamu bbaris di sini?' Cucu pula untuk mhalang neneknya tahu cerita sbenar telah bbohong dengan mgatakan ada dermawan akan mbahagi2kan buah orange dan sebab itulah beliau bbaris. Nenek beredar pergi. Di ptengahan jalan dia teringatkan cucu2nya yg lain yg mungkin mharapkan beliau mbawa pulang buah2an. Lalu dia pun turut bbaris tanpa diketahui oleh cucunya. Dia bbaris di belakang. Seorang anggota polis mgambil kenyataan2 dari gadis yg sedang bbaris itu. Apabila dia sampai untuk giliran mdapatkan kenyataan orang terakhir, dia tkejut kerana tcegat seorang nenek yg jalan pun bongkok2 macam tiada kudrat. Dia tcengang lalu tertanya:
'Kamu tua, bagaimana kamu lakukannya?' Si nenek (menyangka soalan itu ditanya tentang bagaimana dia boleh makan orange itu menjawab: 'Oh senang je. Aku hanya cabut gigi palsu dan mula sedut sampai airnya kering.'

Nyonya Kaya

Pada suatu hari.. seorang Nyonya bnama Nyonye Mei Lee datang ke KL untuk kali ptama selepas menang loteri.

Beliau check in di sbuah hotel mewah dan seorang pelayan mbawakan begnya menuju ke bilik penginapan Nyonya Mei Lee.

Nyonya Mei Lee ngan girangnye mgikuti langkah2 pelayan itu dan ketika pelayan tsebut menutup pintu,. Nyonya Mei Lee mlihat kesekeliling.

Beliau tetiba mjadi marah lalu bkata kepada pelayan tsebut. "Eksekius mi, lu jangan ingat wa tua, mali dari kampung, tatak (takde) tau duduk hotel.. sudah baya latut latut (ratus ratus), lu kasi ini bilik ka??!! kicik!! tatak tibi, tatak lemari tatak apa pun??? katil mau titun (tidur) pun tatak?Huh, haiyyaaa.. mau tipu olang ka??!!"

Lalu pelayan itu pun menjawab, "Sabar Nyonya, ini baru lift,maaa....""

HAkkkkk.. hakkk.. Gile Nyoya ni.

Friday, March 19, 2010

Friendship and Love

FRIENDSHIP
Friendship Pictures, Images and Photos
A friend is somene who kwnes the song in your heart and can sing the words back to you.. when you have forgotten them truely great friend are hart to find, difficult to leave and impossi impossible to forget. Friendship is not about the person you have known thw longest.. it is about who came and never left you side. A true friend sees the first tear.. catches the second the second and stops the third. Friend are like stars they came and go.. but the ones that stay are the ones that glow. A true friend can see the hurt in your eyes.. while everyone else is fooled by your smile. No matter how serious life gets.. you will need the one you can be stupid with friend are like for leave clovers.. lucky to have but.. hard to find. Friend laught at you silliest jokes.. put up with your worst moods..go along with your craziest ideas and still seethe best in you. Friendship is what help you get through the bad times and enjoy the good times side by side or liles apart... Your friend are always close to your heart..

LOVE
love Pictures, Images and Photos

i love roses and music Pictures, Images and Photos

You can tell of you love somene if you look at them over and over again and again.. and no matter how many times you look you fall in love with them all over agian. They are all you think about every minute of everyday to the world you might be just on.. but to someone you might be the world. Love is not finding the perfect person.. its seeing an inperfect person perfectly. There is that one special person out there for everyone. You know you love someone when you cant descibe how you feel in words. when he smile at you.. You cant help but to smile back. You read his texts over and over agian three seconds to say i love you... a life time to prove it lifes to short.. tell that one special person you love them.. dont let your love go to waste...

Thursday, March 18, 2010

I Love Him and Miss Him

You were all that i lived for.. i wonder how im going to live my life without you now.. what happend to the i love you's? what happened to the all day kisses? What happened to the late night talks? What happened to me and you? I miss you so much.. Yeaahh thats my boyfriend.. Was my boyfriend... =( Forget him? Ohh i wish i could. Im just a princess waiting for her prince. Waiting to long for you to came back! Before you say anything think. Look into my eyes and then say you dont love me anymore.. Then ill believe you. My mistake was.. falling in love with you. It can happen to anyone of us, say you will forgive me, say i am the one, say that you want leave me. You knew how to make me melt..? You knew how to make me smile? You knew how to make me feel better.. You knew me..? and now i wonder if you ever think of me anymore.. because whrever i go, whatever i do.. there's always you on my mind.. I love You.. I miss you.. Do you love me? Do you miss me? I say your name everyday under my breath.. Wishing you"ll turn up and say.. I love you. I cry because i cant smile.. Bi.. cant you see?

I need you....
I love you....
I miss you...

Come Back?!

Wednesday, March 17, 2010

KISAH TAULADAN YANG MENYAYAT HATI


"Hubby ni, pakai tu elok2 la skit," kata Esya lembut sambil mbetulkan pakaian Fadzril. Fadzril tsenyum memandang isterinya.

"Cantik isteri Bi hari ni," Fadzril mcubit pipi Esya lembut.

"Papa, papa, cepat la pa," Farah dan Eqmal meluru masuk ke bilik kerana dah tak sabar2 nak btolak pulang ke kampung halaman Fadzril.

"Yelah, yelah, papa dah siap ni."

Esya hanya tsenyum melihat suaminya itu melayan karenah anak2 mereka yg comel dan manja.

"Bi, dah lama kita tak balik kampung macam ni ye?"

"Iyelah, maklumlah Bi ni sibuk gan urusan keje. Baru kali ni bi ada peluang tuk cuti panjang." Fadzril bkata kepada isterinya tcinta.

Pjalanan daripada KL ke Kuala Berang mgambil masa lebih kurang empat lima jam. Farah dan Eqmal dah pun tlelap kat kerusi blakang. Begitu juga dengan isterinya, Esya.

"Tak sabar rasanya nak tiba kat kampung," Fadzril bkata dalam hati.

Sdikit demi sdikit Fadzril menekan minyak keretanya. Smakin lama keretanya smakin laju dan Fadzril smakin seronok. Fadzril dah tak sabar untuk segera sampai ke kampungnya. Pedal minyak ditekannya lagi dan kereta kesayangannya dr jepun itu mula memecut.

Fadzril cilok kiri, cilok kanan. Habis smua kenderaan dipotongnya. Bangga betul Fadzril masa tu. Tlupa dia skejap pada anak dan isterinya yg sedang tidur.

"Eh Bi, kenapa bawa laju sangat ni?" tiba2 Esya terjaga dari tidurnya.

"Tak ada apa la sayang, rileks...cepat sikit kita sampai kampung nanti."

"Sabar bi, sabar. Biar lambat tak apa.... jangan laju sangat bi, Esya takut." Esya cuba memujuk Fadzril supaya mperlahankan kenderaannya.

"Rileks sayang.. tak ada apa2," Fadzril terus memotong bas ekspres di depannya tanpa was2.

"Haaa..kan, tengok. Tak ada apa2 kan?" kata Fadzril setelah bjaya memotong bas ekspres tadi.

"Sudah la tu bi."

"Ha... tu ada satu lagi bas ekspres. Esya tengok bi motong dia aaa...."

Fadzril terus masuk gear 3, pedal minyak ditekannya hingga jejak ke lantai. Fadzril terus mbelok ke kanan untuk memotong dan.... di depannya tsergam sbuah lori balak yg besar dan gagah dan.....

BAAANGGG!!!

"Fadzril.... bangun," sayup2 tdengar suara mamanya. Fadzril mbuka matanya. Dia tlihat mamanya di situ.

"Mama, Fadzril kat mana ma? Mana Esya ma? Macam mana dengan Esya ma? Farah, Eqmal.... mana anak saya ma?" Btubi2 Fadzril menyoal mamanya. Fadzril tak dapat mnahan kesedihannya lagi. Fadzril menangis semahu2nya di depan mamanya. Mamanya memandang Fadzril tepat2.

"Macamana dengan isteri Fadzril ma, Esya?" Fadzril masih terus menangis.

PANGGG!!!

Pipi Fadzril yg putih itu ditampar oleh mamanya dengan tiba2. Fadzril terdiam. Kenapa mamanya buat dia macam tu?

"Banyak la kamu punya isteri! Keja ye tapi duit tak penah nk simpan ada hati nak berbini. Tu la, tidur lagi senja2 macam ni! Dah! Bangun pegi sembahyang!" mamanya terus merungut sambil blalu keluar....

...Dan Fadzril tsengih keseorangan. Rasa macam nak masuk dalam tin biskut! Tapi Esya tu la gf tcinta kesayangan dia sejak dia mgenali Esya tahun 2007.

Malu beb!! Mimpi rupanya....

HAkkkkkhakkk!!

Malam Pertama

Heee.. Hari ni sy nk crite pasal pasangan pengantin di Malam Pertama dorang.. Crite ni boleh tahan gak lawak.. salah faham pun ade.... n maybe kalau korang bace mule2.. mesti korang anggap crite sy ni lucah. Apepun bace dulu crite ni ape yg berlaku n korang pasti suke.. JOM!!

Ade spasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama. Pada tgh malam pertama itu.. tiba2 isterinya mengerang. “Adui.. Sakitnya bang… ! Macam mane ni kisah malam pertama bang..?” Suaminya lantas menenangkan isterinya. “Jangan nangis sayang.. Nanti emak ayah dengar.. Mereka mungkin blum tidur lagi tu..” Kebetulan bilik mertua hanya bsebelahan kamar tidur pengantin. Isterinya teresak esak mengerang “… Sakitnya Bang”
Tapi kerana tak dapat menahan sakit., isterinya tambah kuat mengerang. Mahu tak mahu.. si suami pun bkata, kali ini kuat sedikit suaranya: “Sabar Sayang! Tahan saje.. Esok baru cabut.”
Sejak dari td si mertua lelaki masih blum tidur. Dia memang tdengar anak perempuannya mengerang, tp dia tak peduli, biasa la malam pengantin, fikirnya. Tapi kali ini dia dah hilang sabar. Dia bangun.., pergi ke bilik sbelah lantas menendang pintu kamar pengantin.
Dengan rasa geram bapa mertua bteriak: “Ni apa kena ni? Tak faham ke? Anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!” …
Terkejut besar la kedua pengantin tu. Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun bkata kepada ayahnya: “Abah, takkan sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun mana la ada Klinik Gigi yg buka 24 jam? Lalu mertuanya ttunduk malu. heeee....

Gitu la critenya.... lalallalla.... :D

Check Under Your Table... It might have . . . . .

Quick Check under your table!!!!!!!!



Check


Check


Check


Check


Check



toshio Pictures, Images and Photos


Monday, March 15, 2010

Dari Ustaz Hj. Ismail Kamus.. Mengenai Jin

Untuk Pengetahuan Kite Bersama....


1) Jin berasal dari Jan (Bapak Jin) dan gelarannya
Azazil. Dicipta dari api (biru), dan telah beramal
puluh ribu tahun lamanya .

2) Apabila Allah swt. memerintahkannya supaya tunduk
menghormati Nabi Adam, mereka telah ingkar. Allah swt.
melaknat dan perintah turun ke bumi.

Jin terbahagi kepada dua iaitu Jin Islam dan Syaitan..

3) Jin Islam pula terbahagi kepada dua iaitu Jin
Islam(Soleh) dan Jin Tidak Islam (Tidak Soleh).
Syaitan yang turun kesemuanya jahat (tidak Islam).

4) Makanannya dari Api (Asap). Itu sebab orang-orang
Melayu dilarang mengunakan kemenyan kerana Jin paling
suka dengan asap yang busuk. Tetapi orang-orang melayu
ini degil, suka sangat dengan asap kemenyan. Beliau
menambah, orang-orang yang suka hisap rokok itu,
adik-beradik jin lah tuu.

5) Tempat tinggal Jin seperti di awan , sungai, hutan,
lombong, laut, tempat-tempat tinggi (KLCC), tandas dan
kubur.

6) Beliau menasihat apabila ingin buang air di
perjalanan (contohnya jalan raya), perlu baca " Sala
Mun, ' Ala Sulaiman, Fil 'alamin."

Mengikut sirahnya jin sangat takut dengan Nabi
Sulaiman. Orang-orang Melayu suka sangat membaca
ucapan, "Ampun Datuk, Anak cucu tumpang lalu" Masa
bila pulak jin dapat pangkat datuk. Dan masa bila
pula, kita jadi cucu cicit jin !!!!

7) Jin tidak mengetahui akan alam ghaib, itu sebab
jika ada dukun atau bomoh yang tahu menilik-nilik
nasib, pembohong... ." Sirahnya apabila Nabi Sulaiman,
memerintahkan jin untuk membina istananya, sehingga
Nabi Sulaiman meninggal pun jin tidak perasan/tahu.
Semasa itu Nabi Sulaiman duduk di kerusinya dengan
tongkat k ayu . Dan jin tekun membuat kerja di
hadapan-nya. Sehingga anai-anai memakan tongkatnya dan
tongkat tersebut reput dan jatuh serta Nabi Sulaiman
pun jatuh, maka barulah tahu oleh jin bahawa Nabi
Sulaiman telah mangkat.

8) Manusia juga dilarang membuang air di
lombong-lombong yang airnya tenang, terutama di waktu
tengah malam. Jin suka mandi di situ, waktu itu. Di
larang juga buang air di lubang-lubang (tanah).

9) Rumah-rumah yang lama tidak berpenghuni atau rumah
yang baru siap belum duduk lagi, jin suka tinggal di
situ. Sebelum duduk rumah baru, di galakkan membaca
surah Al-Baqarah, sehingga habis. Jin lari selama 3
hari. Tidak perlu tepung tawar bagai.... orang melayu
suka sangat menepung tawar !!!

10) Jika budak menangis tengah-tengah malam, azankan 7
~ 10 kali, jika tidak bacakan ayat Kursi dengan cara 9
kali henti (tekniknya) sebab beliau pernah jumpa orang
yang di rasuk.


p/s : Kalau rajin.. Ambik aktikel ni.. then tolong sebarkan maklumat ni kepada saudara Muslim Muslimat yang lain. Ilmu yang bermanfaat ialah salah satu amal yang berkekalan bagi orang yang mengajarnya meskipun dia sudah mati...