Wednesday, March 17, 2010

Malam Pertama

Heee.. Hari ni sy nk crite pasal pasangan pengantin di Malam Pertama dorang.. Crite ni boleh tahan gak lawak.. salah faham pun ade.... n maybe kalau korang bace mule2.. mesti korang anggap crite sy ni lucah. Apepun bace dulu crite ni ape yg berlaku n korang pasti suke.. JOM!!

Ade spasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama. Pada tgh malam pertama itu.. tiba2 isterinya mengerang. “Adui.. Sakitnya bang… ! Macam mane ni kisah malam pertama bang..?” Suaminya lantas menenangkan isterinya. “Jangan nangis sayang.. Nanti emak ayah dengar.. Mereka mungkin blum tidur lagi tu..” Kebetulan bilik mertua hanya bsebelahan kamar tidur pengantin. Isterinya teresak esak mengerang “… Sakitnya Bang”
Tapi kerana tak dapat menahan sakit., isterinya tambah kuat mengerang. Mahu tak mahu.. si suami pun bkata, kali ini kuat sedikit suaranya: “Sabar Sayang! Tahan saje.. Esok baru cabut.”
Sejak dari td si mertua lelaki masih blum tidur. Dia memang tdengar anak perempuannya mengerang, tp dia tak peduli, biasa la malam pengantin, fikirnya. Tapi kali ini dia dah hilang sabar. Dia bangun.., pergi ke bilik sbelah lantas menendang pintu kamar pengantin.
Dengan rasa geram bapa mertua bteriak: “Ni apa kena ni? Tak faham ke? Anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!” …
Terkejut besar la kedua pengantin tu. Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun bkata kepada ayahnya: “Abah, takkan sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun mana la ada Klinik Gigi yg buka 24 jam? Lalu mertuanya ttunduk malu. heeee....

Gitu la critenya.... lalallalla.... :D

0 comments: