Saturday, March 20, 2010

Malang Si Nenek

Seorang gadis mjadi pelacur tapi tak mahu neneknya tahu. Satu hari satu gerombolan pelacur ditangkap tmasuk la gadis itu. Polis mminta pelacur2 itu mbuat satu garisan lurus. Semua beratur. Tiba2 muncul nenek tua kepada gadis itu jalan bongkok2 dan stelah mlihat cucunya bbaris dia btanya:
'Kenapa kamu bbaris di sini?' Cucu pula untuk mhalang neneknya tahu cerita sbenar telah bbohong dengan mgatakan ada dermawan akan mbahagi2kan buah orange dan sebab itulah beliau bbaris. Nenek beredar pergi. Di ptengahan jalan dia teringatkan cucu2nya yg lain yg mungkin mharapkan beliau mbawa pulang buah2an. Lalu dia pun turut bbaris tanpa diketahui oleh cucunya. Dia bbaris di belakang. Seorang anggota polis mgambil kenyataan2 dari gadis yg sedang bbaris itu. Apabila dia sampai untuk giliran mdapatkan kenyataan orang terakhir, dia tkejut kerana tcegat seorang nenek yg jalan pun bongkok2 macam tiada kudrat. Dia tcengang lalu tertanya:
'Kamu tua, bagaimana kamu lakukannya?' Si nenek (menyangka soalan itu ditanya tentang bagaimana dia boleh makan orange itu menjawab: 'Oh senang je. Aku hanya cabut gigi palsu dan mula sedut sampai airnya kering.'

Nyonya Kaya

Pada suatu hari.. seorang Nyonya bnama Nyonye Mei Lee datang ke KL untuk kali ptama selepas menang loteri.

Beliau check in di sbuah hotel mewah dan seorang pelayan mbawakan begnya menuju ke bilik penginapan Nyonya Mei Lee.

Nyonya Mei Lee ngan girangnye mgikuti langkah2 pelayan itu dan ketika pelayan tsebut menutup pintu,. Nyonya Mei Lee mlihat kesekeliling.

Beliau tetiba mjadi marah lalu bkata kepada pelayan tsebut. "Eksekius mi, lu jangan ingat wa tua, mali dari kampung, tatak (takde) tau duduk hotel.. sudah baya latut latut (ratus ratus), lu kasi ini bilik ka??!! kicik!! tatak tibi, tatak lemari tatak apa pun??? katil mau titun (tidur) pun tatak?Huh, haiyyaaa.. mau tipu olang ka??!!"

Lalu pelayan itu pun menjawab, "Sabar Nyonya, ini baru lift,maaa....""

HAkkkkk.. hakkk.. Gile Nyoya ni.