www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Monday, March 22, 2010

Terbaik Untukmu....



Aku sedar kalau kini kita dah semakin jauh... Sempat aku bfikir ini.. kau yg menginginkannya dan lepas dari pelukku.. Ohhh.. kini aku sedari.. ini salahku. Tak ingin ku terlambat dan sesali. maafkanlah bilaku selalu membuatmu marah dan benci padaku.. Ku lakukan itu semua hanya untuk buatmu bahagia. Mungkin cuma tak bisa fahami bagaimana cara tunjukkan maksud ku. Aku cuma ingin jadi yang terbaik untuk mu.. Aku ingin kau tetap disini bersamaku.. Jangan pergi sayang.. Berikan satu kesempatan untukku membuktikan sesungguhnya cintaku pada mu...

Andai kau mengerti hati ku.. Izinkan aku bersama mu.. dan jika aku yg terbaik untukmu.. berikan aku kesempatan mberikan yg lebih terbaik untukmu.. Im waiting for you....



0 comments: