Friday, February 12, 2010

Janda Meletup


Heee.. hari ni nk cite pasal "Janda Berhias" ok tak..?? walupun belum berkahwin lagi ni. tapi akan dtg kot.. cuem minta dijauhkn la jadi gini. hhuuu... Atau ''Janda Meletup" same ke maksudnye tu? ntah la.. ape2 je la.... same je kot. ok... Nak mule cite dh ni....


Kenape ek... kalau wanita dah menjanda tgok semakin berhias? Biasenye org yg ade suami biasenye hiasan diri macam tak berabe nk penting. Pasan tak korang tgok? ("lu pikir sendiri" bak kate nabil.) huhuu..... Orang kate suami balik keje isteri bau bawang.. huhuu.. (biase la tu kn..) Kalu dh menjanda... pandai lak nk bergaya.. pakai perfume wangi2... makeup tebal2.. pakai lawa2... mcm2 la.. bukan nk kutuk.. tapi realiti...(maaf kepada yg terasa..) sedangkan same je uruskn anak2. Cthnye pun dh ade.. iaitu salah sorang isteri kepada ustaz tuuuuuuuuuutttttttttttttt.... makin cun gile kn..?? jangankn waheeda, rozita che wan.. pun boleh kalah cmni.

Bukan nk mgumpat... tapi mmg tak diakui mmg makin cun gile skg ni.. Dan buat pengajaran yg bgelar isteri tu.. walau bagaimana sibuk pun anda.. jgn lupa berhias untuk suami tau... Bukannya bersolek sakan masa nak keluar je.. tapi dlm rumah jugak.. tak perlu tebal2. ke ape ke.. just simple. sedap mate memandang. Kadang lelaki ni memang cm gini, syaitan suka menggoda dan bgayut kat kelopak mata sehinggakan perempuan lain nampak lawa , isteri kat rumah nampak comot. Ini memang dah fitrah lelaki, kalau kurang iman boleh ke laut jadinya... huhuu.. (ngap)Suami pula tak baik tau suka tengok perempuan sexy di luar.. yg di rumah dipaksa pula jgn bergaya. (tak mo.. tak mo.. ). Lepas tu sibuk cari alasan nak kahwin lain ngan alasan isteri bau bawang.. huhuhu memang tak patut. Ingat ek.. heee... tu je... trime kasih..



0 comments: