Thursday, February 4, 2010

Kalau Perempuan Kata Kat Kita (Lelaki)

1)Kalau pompuan kata : oklah wak,kita sembang lainkali yek.
Maknanya : dah le tu...maleh dah nak sembang nganko..boring!

2)Kalau pompuan kata : tak pe,saya tak kisah..
Maknanya : sape kata aku tak kisah?

3)Kalau pompuan kata : kita kawan aje lah ekk..sayamemang suka kat awak tapisaya suka sebagai kawan je
Maknanya : aku memang tak nak kat ko..kalo cakapkang penyek plak muka tu..

4)Kalau pompuan kata : eh....u call ekk?i tak dereceive call dari u pun...
Maknanya : memang no ko naik tapi saja aku malasnak jawap

5)Kalau pompuan kata : lain kali je la kita keluar,ibz la sekarang ni...nanti ifree i call u ,kay?Maknanya : aku tak nak keluar ngan ko,tak reti2bahasa lagi ke?

6)Kalau pompuan kata : i sebenarnya tak la memilihsangat.
Maknanya :sape kata aku tak memilih....please. .kalonak makan pun harap aku belanja,bolehblah la...

7)Kalau pompuan kata :i tak kisah penampilan umacamana pun
Maknanya : ya Rabbi!selekehnya pak we aku...

8)Kalau pompuan kata : lain kali kita keluar lagiekk?i kena balik balik cepatla...ada hal...
Maknanya : inilah first and last aku keluar nganko...

9)Kalau pompuan kata :saya suka lelaki yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla...
Maknanya : excuse me!ciri2 tu tak de kat ko..so..paham2 sendiri la

10)Kalau pompuan kata : u keje kat mana?as what?
Maknanya :kalo setakat keje ntah hapa2 tak payahle ngorat aku...

ahakss!!

0 comments: